zaterdag 2 augustus 2014

Wat gaat er uit het assortiment van Essence?









Deze herfst/winter komen er weer nieuwe producten in het assortiment van Essence, dus dat betekent ook dat er producten weg moeten om plaats te maken. Dit heeft natuurlijk ook voordelen, want binnenkort zijn deze producten met 50% korting verkrijgbaar. In dit artikel laat ik jullie zien welke producten dat zijn.
catrice_geannuleerd15
catrice_geannuleerd16
catrice_geannuleerd17
catrice_geannuleerd18
catrice_geannuleerd19
catrice_geannuleerd20
Lippen
Wow, wat gaan er veel lip producten uit! Toen ik de Kiss Care Love balsems zag schok ik even. Ik gebruik namelijk met veel liefde nummer 01 Fruit Crush. Dit is de rode variant. Gelukkig gaat die er niet uit! De xxxl shine lipglossjes hebben me nooit zo aangesproken en daarom heb ik ze ook nooit gekocht.
catrice_geannuleerd21
catrice_geannuleerd22
catrice_geannuleerd23
catrice_geannuleerd24
Gezicht
Ook hier schok ik even, want de BB creams gaan eruit. Ik dacht even dat het de CC cream was. En ook die gebruik ik met veel liefde. 
catrice_geannuleerd25
catrice_geannuleerd26
catrice_geannuleerd27
catrice_geannuleerd28
catrice_geannuleerd29
catrice_geannuleerd30
Ogen
Van Essence gebruik ik eigenlijk bijna nooit oogschaduw of mascara. Ik kan hier dus niet heel veel over vertellen. De pallettes lijken me wel heel erg mooi!
catrice_geannuleerd31
catrice_geannuleerd32
Nagellak
Van deze nagellakjes heb ik alleen 121, de gouden kleur. Voor kerst vond ik deze altijd heel fijn, maar ik heb hem al een tijdje niet meer gebruikt.

Dit waren de producten die uit het assortiment van Essence gaan. Binnenkort komt er een artikel online met de nieuwe producten. Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden

2 opmerkingen: