dinsdag 15 juli 2014

MUA Undressed eyeshadow palette




Alle bloggers zijn er helemaal weg van, het MUA Undressed Pallete. Het schijnt zelf een dupe te zijn van het Urban Decay Naked 1 Eyeshadow Palette. Ik was erg benieuwd! Kijk snel verder voor mijn mening.



Het palette zit in een plastic verpakking met een doorzichtige deksel. Dit ziet er wel wat goedkoop uit, maar het is ook weer handig om de kleuren goed te zien.

Als je het doosje openmaakt zitten er 12 kleuren in. Het zijn vooral hele natuurlijke tinten. Met deze kleuren kan je een hele mooie natuurlijke look maken. Ook zitten er blauwe tinten in, maar blauw is heel moeilijk om als oogschaduw te gebruiken dus dat heb ik nog niet uitgeprobeerd.
Zo ziet de achterkant van het doosje eruit. Zoals je kan zien hebben de kleuren geen namen, maar heten ze gewoon shade 1 t/m 12. Eronder staat een Mini Master Class voor een soort van smokey eyes. Dit heb ik niet geprobeerd, want ik hou niet van smokey eyes. 

Dan nu de swatches. Hier zie je hoe de kleuren eruit zien op mijn arm. Je ziet het niet heel erg goed, maar het heeft een goed pigment. De kleuren staan op volgorde van shade 1 t/m 12. De eerste kleur gebruik ik meestal als highlighter onder mijn wenkbrauw. Hier zie je goed dat het voornamelijk bruin tinten zijn.
Dit is de look die ik er mee heb gemaakt. Dit is mijn everyday look. Ik heb hier eerst shade 4 over mijn hele bewegend ooglid aangebracht, daarna shade 6 aan de buitenkant tot het midden en als laatste shade 5 aan de binnenkant. Daarna heb ik het samen geblend. 


Hier heb ik een wing eyeliner op en mascara. dit is de look die ik de rest van de dag op heb gehad. 
Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden! Bedankt voor het lezen!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten