maandag 4 augustus 2014

Nieuwe producten Essence najaar 2014

nieuwe_producten_essence_najaar_2014_01
Eergisteren kwam er al een artikel online met de producten die gaan verdwijnen bij Essence. Dit is het artikel waarin ik jullie vertel over de nieuwe producten van Essence. Deze producten zijn vanaf half Augustus te koop. Lees snel verder! Ik heb de foto's overgenomen van dit artikel.
nieuwe_producten_essence_najaar_2014_02
Essence Effect Eye Pencil €1,99
Als eerste deze long-lasting oogpotloden. Ze zijn fel gekleurd en hebben een metallic finish. Ze zijn verkrijgbaar in het zilver, goud, roze, grijs, groen en blauw.
nieuwe_producten_essence_najaar_2014_03
Essence Effect Eyeshadow €2,99
Toen ik dit zag was ik meteen nieuwsgierig. Een vloeibare oogschaduw? Dit heb ik nog nergens anders gezien. Ik ben benieuwd hoe deze gaan bevallen.
nieuwe_producten_essence_najaar_2014_04
Essence Liquid Ink High Shine & Matt Eyeliner €2,89
Ik ben gek op vloeibare eyeliners, en dan vooral met dit soort kwastjes. Het is slim geweest om ze in 2 varianten uit te brengen, zodat iedereen het kan gebruiken. 
nieuwe_producten_essence_najaar_2014_13
Essence 3D Eyeshadows (herlancering) €2,89
Deze oogschaduws heb ik nog nooit gebruikt, maar ik ga ze zeker een keer proberen. Ze zouden nu nog zachter en makkelijker te blenden zijn.
nieuwe_producten_essence_najaar_2014_05
Essence Soo Blush! & Soo Glow! €2,89
Oh, wauw! Dit ziet er echt heel erg mooi uit. Ik ben gek op budget blush en highlighter dus deze ga ik zeker proberen. De creme textuur zou moeten veranderen in een poeder als je het aanbrengt en moet daarom een subtiele tint en/of glans geven.
nieuwe_producten_essence_najaar_2014_06
Essence Lash Base Mascara €2,59
Essence Lash Princess Mascara €3,39
Ja hoor, daar is 'ie weer. De witte mascara. Dit heb ik nooit echt fijn gevonden.
De andere compleet nieuwe mascara trekt wel mijn aandacht! De uitstraling doet me een beetje denken aan de Hunkemoller. Deze mascara zou je met het gebogen borsteltje dramatisch volume geven.
nieuwe_producten_essence_najaar_2014_09
Essence Effect Lipgloss €2,59
Dit is voor de fans van lipgloss. Essence introduceert de Effect lipgloss. Met veel speciale effecten. Flakjes, metallic, holografisch.. alles wat je maar wilt! Verkrijgbaar in 8 kleuren.

nieuwe_producten_essence_najaar_2014_10
Essence Lip Liner (nieuwe kleuren) €0,99
De lipliners waren er al, maar Essence brengt nieuwe kleuren uit. Dit keer ook een transparante, die je niet ziet maar er wel voor zorgt dat je lipstick lekker lang blijft zitten. In totaal zijn er 9 kleuren.
nieuwe_producten_essence_najaar_2014_07
Essence Colour & Go Nail Polish The Matt, The Suede, The Satin €1,69

Mat, suede of satijn? Voor iedereen is er iets. Persoonlijk vind ik mat heel erg mooi.
nieuwe_producten_essence_najaar_2014_08
Essence Effect Nailpolish €1,99
Dit ziet er leuk uit! En dit zijn ze nog niet eens allemaal.
nieuwe_producten_essence_najaar_2014_11
Essence Glow In The Night Click & Go Nails €2,99
Essence Creative Tip Guides €0,99
Essence Nail Art Hello Foils!Transfer Foils €1,49
Essence gaat lekker door met de nail art. Je kan kiezen voor plaknagels met een lief design die lichtgeven in het donker, een toffe french manicure of stukjes folie met verschillende effecten die je met de speciale Transfer Solution (hieronder) op je nagels drukt
nieuwe_producten_essence_najaar_2014_12
Essence Nail Art Hello Foils! Transfer Solution €1,89
Essence Studio Nails Jelly Pearls Hydrating Gel €1,89
Essence Nail Art Sparkle Sand Top Coat €1,99
De Transfer Solution is geschikt om voor de folie om de prints op je nagels te drukken

Als nagelverzorging is er jelly pearls hydrating gel. Een nagellak met leuke bolletjes, voedende eigenschappen en een lekkere fruitige geur verzorgt hij droge nagels

De sparkle sand topcoat zegt al genoeg. Hiermee kan je elk willekeurig lakje omtoveren tot een nagellak met sand effect.

Naar welke producten ben jij het meest benieuwd?
Als je de foto's wilt gebruiken voor je blog, wel graag met een link naar dit artikel.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten