woensdag 6 augustus 2014

Opgemaakt juli

Vandaag laat ik jullie mijn opgemaakte producten van juli zien. Hij is een beetje laat, want ik was op vakantie, sorry! Het zijn er niet heel erg veel, maar ik hoop dat jullie het toch leuk vinden.



KRUIDVAT BODY FRUIT BODY BUTTER IN PINK GRAPEFRUIT & LEMON

Dit is echt een heerlijke body butter. Hij ruikt heel fruitig, dus daar moet je wel van houden. Qua uitstraling ziet het er een beetje goedkoop uit door de doorzichtige pot. Dat komt natuurlijk ook omdat hij goedkoop is. Hij kost €2,00


ZWITSAL GEVOELIG HUIDJE ZACHTE CRÈME

Voordat ik dit had uitgevonden gebruikte ik altijd de normale, gele potten van Zwitsal. Ik vind Zwitsal heerlijk ruiken en is dus ook goed voor mijn huid. Toen mijn moeder zei dat ze ook creme hadden voor de gevoelige huid ben ik het gelijk gaan halen en heb ik het volop gebruikt. Dit is zoveel fijner als de normale Zwitsal! Een pot kost €4,45 dus het is best duur voor zo'n kleine pot, maar als het werkt koop ik het graag vaker.


GARNIER SKIN NATURALS MIRACLE SKIN PERFECTOR LIGHT BB CREAM

Hier heb ik echt ongelofelijk lang mee gedaan! Ik heb het opnieuw gekocht en het lijkt net of er niks uit gaat. Deze BB cream is heel erg fijn, vooral op de wat warmere dagen. Je hebt dan niet een hele dikke laag op je gezicht zitten. Als dekking zou ik hem niet gebruiken, dus als je heel erg last hebt van puistjes en onzuiverheden zou ik toch voor een CC cream of foundation kiezen. Deze BB cream kost €10,99


NIVEA SENSITIVE NACHTCRÈME

Dan de laatste van deze maand. Dit is een ongelofelijk fijne nachtcrème. Ik gebruik hem in combinatie met de dagcreme van nivea sensitive, en het maakt mijn huid echt heel erg zacht. De nachtcrème kost €7,99

Ik hoop dat jullie dit korte artikel toch leuk vonden. Volgende maand hoop ik meer aan jullie te kunnen laten zien.  




Geen opmerkingen:

Een reactie posten