dinsdag 5 augustus 2014

Nagellak Tag


Vandaag heb ik voor jullie de nagellak tag! Ik ben gek op nagellak en je zou mij bijna nooit zien zonder een kleurtje op mijn nagels. Ik heb de tag overgenomen van dit artikel.








Uit hoeveel nagellakjes bestaat jouw stash?
Mijn stash bestaat uit 64 lakjes. In het begin vond ik dit veel, maar ik heb de tag bij andere bloggers gekeken en die hadden er veel meer, haha!

Van welk merk bezit je de meeste lakjes?
Van Essence. Mijn blog bestaat uit budget merken, dus daarom heb ik veel budget nagellak. Ik heb 13 lakjes van Essence en 5 lakjes van Catrice. De rest bestaat meerendeel uit lakjes uit Spanje, omdat mijn opa en oma altijd wat meebrachten als ze daar op vakantie gingen.

Wat is de meest voorkomende kleur?
Dat zijn roze, blauw en groen. Van alle drie de kleurtjes heb ik 9 lakjes. Roze heb ik het meeste op. Ik heb 1 hele mooie mint groene kleur van Maybeline en die heb ik ook heel erg vaak op, omdat hij heel lang blijft zitten.

Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit?
Ja, die zijn er zeker. Ik heb namelijk geen bruine nagellak. Ook heb ik geen suède finish bijvoorbeeld. Wel gaat deze binnenkort komen, want essence brengt deze uit en die moet ik uiteraard testen!

Welke nagellak draag je het meest? Schrijf de kleur en het merk op!
Zoals ik net al zei, is dat de mintgroene kleur van Maybeline. Vaak als ik niet weet welke kleur ik wil pak ik deze, omdat hij wel 5 tot 6 dagen blijft zitten. Om precies te zijn heet 'ie: Maybeline Super Stay 7 Days in de kleur 23 Mint Jade. Dit is een nagellak met een Gel look, waar ik ontzettend van hou.
Bij welk lakje blijf je je afvragen waarom je die nog niet hebt weggegooid?
Dat zijn een paar lakjes van de Action. Een tijdje geleden was ik heel veel bezig met nail art en toen heb ik bij de Action wat nail art lakjes gekocht. Ze zijn absoluut niet fijn! Ze drogen snel uit, brengen niet fijn aan en de kwastjes splijten heel snel.

Gebruik je base- en topcoat?
Basecoat gebruik ik nooit. Ik heb niet het idee dat het helpt. Wel gebruik ik altijd een topcoat. Anders gaat de nagellak na 2 dagen al afbladderen.

Stempel je liever, of doe je nail-art met de losse hand?
Absoluut met de losse hand! Zoals ik al eerder zei was ik daar een tijdje geleden heel veel mee bezig. Niet dat ik er super goed in was, maar ik vond het altijd heerlijk om daar mee bezig te zijn. Misschien moet ik er weer een keer mee gaan beginnen.

Hou je van shimmer en glitters, of liever van een crème finish?
Glitters vind ik altijd heel erg mooi, maar het nadeel is dat het er vrij moeilijk afgaat. Daarom kies ik eerder voor een crème finish.

Voel je je kaal zonder nagellak?
Ja, zeker weten! Ik kan er niet tegen als er niks op mijn nagels zit.

Welke nagellak draag je op dit moment?
Dat is de mintgroene kleur van Maybeline.


Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen! Als je deze Tag over wilt nemen, mag dat natuurlijk. Maar zet er dan wel even een linkje naar mijn blog bij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten