vrijdag 4 juli 2014

Nivea Body Milk voor onder de douche




Ik kon niet elke dag douchen, omdat ik dan een extreem droge huid kreeg. Dat is natuurlijk niet zo raar, want door het hete water droogt je huid alleen maar uit. Ik douchte 1 keer in de 3 dagen, en dat vond ik vies. Toen ik 4 testers kreeg van Nivea werd ik toch wel erg nieuwsgierig. Vandaag laat ik jullie zien wat ik van Nivea Onder De Douche vindt.
Ik geloofde eigenlijk niet zo in een Body Milk voor onder de douche. Hoe kan het je huid nou zacht maken als je het er weer afspoelt? Normaal smeer je je altijd in na het douchen, toch? Je moet dit overigens niet verwarren met een douchegel, want dat is het zeker niet.

Het is heel simpel te gebruiken: je wast je zoals je normaal doet, dan smeer je je in, spoel je het af en je kan je meteen aankleden. Je hebt verschillende varianten en ik heb de honing variant. Deze is bedoeld voor de droge huid.

Niveau bodylotion douche - 2
Als je naar de ingrediënten kijkt zie je dat het goede ingrediënten zijn. Het tweede ingrediënt kun je beter vermijden als je niet goed tegen parfum kunt. Verder zitten er veel minerale oliën, glycerine en vette soorten alcohol in. Ook zit er daadwerkelijk honing in verwerkt. Gelukkig!

Bij het zien van de bodymilk, zie je dat het een goede substantie is. Het is fijn om uit te smeren onder de douche. Als je het op de natte huid aanbrengt mengt het met het water en smeert het makkelijk uit. In het begin voelde het een beetje gek, maar daar wen je later aan.
Bij het afdrogen voelt het ook een beetje 'gek'. Het voelt eerst wat plakkerig, maar daarna voelt je huid lekker zacht. 

Ik ben erg tevreden over dit product. Het doet goed zijn werk, maar als je een erg droge huid hebt is dit niet genoeg. Ik breng na het douchen daarom ook nog een 'normale' bodylotion aan. Ook de geur is erg lekker!
Het zal mijn normale bodylotion nog niet vervangen, maar het is zeker een fijne toevoeging.

Je kan de Nivea Body Milk voor onder de douche kopen bij drogisterijen zoals Etos, Kruidvat, Da of op Bol.com. Je betaalt voor een fles van 250 ml €5,99.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten