zondag 8 juni 2014

Zwitsal Gevoelig Huidje



Zwitsal staat natuurlijk bekend om gebruikt te worden voor baby's, maar het kan voor alle leeftijden gebruikt worden! Wie wil er nu niet een babyzacht huidje? Lees snel verder voor mijn mening!
Zo ziet het eruit als je de pot opendoet. Hier valt niet heel veel over te vertellen, behalve dat de heerlijke geur je al meteen tegemoet komt! Je ziet hier meteen de structuur van de crème. Het is niet zo dun als een bodylotion, maar ook niet zo dik als een bodybutter. 
Hier zie je de crème op mijn hand. Hij smeert heel makkelijk uit, trekt snel in en plakt niet. 
Als ik deze 's ochtends opdoe, begin ik aan het eind van de middag, en soms zelfs in de avond pas, een wat drogere huid te krijgen. Nu is mijn huid natuurlijk wel erg droog, dus het kan bij andere weer anders zijn. Ik vind dit zeker een aanrader! Ik zou het alleen niet gebruiken als je al een normale tot vettige huid hebt, dan word het iets te vettig. Als je dan toch iets van Zwitsal wilt, zou ik de bodylotion of de normale crème nemen.
Je kan deze crème kopen bij vrijwel elke drogist voor €4,49

Wat is jouw favoriete huidverzorging?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten