zondag 4 mei 2014

My May Bucketlist


Bij Teske zag ik een artikel over haar bucketlist voor mei, en toen dacht ik: 'dat is een goed idee, dat ga ik ook doen'. Niet erg origineel natuurlijk, maar goed. Vandaag laat ik jullie mijn bucketlist voor de maand mei zien. Ik weet niet of ik het allemaal na ga komen maar ik ga het proberen.

De eerste is: mijn examens halen. Daarmee bedoel ik dus dat ik moet slagen. Nou ja, het MOET niet, maar het zou wel leuk zijn.
Ik ben niet heel erg bang dat ik niet slaag, maar toch heb je de angst om te falen. Verder heb ik hier niet veel over te zeggen, want het spreekt voor zich.


De tweede is: zwemmen. Ik weet niet of het in mei nog weer wordt om buiten te gaan zwemmen, maar binnen zou ook al leuk zijn. Elk jaar haal ik een abonnement op het zwembad hier in de buurt samen met vrienden en gaan we in de zomervakantie bijna elke dag zwemmen. Ik hoop dat ik in mei al een keer kan gaan, al is het maar één keertje.

Als derde wil ik deze maand minstens 3 films kijken op Netflix. Ik heb er uitdrukkelijk bij gezet 'op Netflix', omdat ik ook vaak films kijk 's avonds op de bank met m'n ouders, maar dat telt nu niet mee. 3 is natuurlijk niet heel veel, maar als je bedenkt dat ik het heel druk ga krijgen met mijn examens kan het toch best lastig worden. Het is nu natuurlijk al 4 mei, dus ik kom hier een beetje laat mee, maar het komt goed!
En tot slot natuurlijk: vakantie vieren! 21 mei is de laatste dag van mijn examens en dat ga ik even goed vieren (hoop ik). Ik kijk het meeste uit naar het uitslapen. Het is nu meivakantie en ik kijk erg op tegen dinsdag, als ik weer vroeg op moet staan. Ik haat het om in de ochtend mijn bed uit te komen voor iets waar ik helemaal geen zin in heb op dat moment. Toch wil ik in de vakantie ook niet de halve dag slapen, maar tot een uur of 10/11 mag wel.

Dit was mijn bucketlist voor deze maand. Ik wil dit best iedere maand gaan doen, als jullie dat willen.

Wat wil jij écht doen deze maand?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten