zondag 8 juni 2014

Favorieten mei 2014

De maand mei is weer voorbij, dus het is tijd voor de favorieten.
Ik begin bij de parfum. Dit is een parfum van de Action, ik heb hem vorig jaar met mijn verjaardag gekregen en heb hem nu weer herontdekt in mijn stash. Het is lekkere fruitige geur, die me doet verlangen naar de zomer. 
In de categorie nagellak is dit mijn favoriet . Dit is de Maybeline Super Stay 7 days in de kleur Mint Jade. Wat op het flesje staat is zeker waar. Het blijft veel langer zitten als andere nagellak. De eerste keer dat ik deze nagellak opdeed was ik erg onder de indruk! Hij bleef zeker 6 a 7 dagen zitten.
Dan de huidverzorging. Dit zijn 2 van de producten van de Nivea Sensitive lijn. Deze lijn is speciaal ontworpen voor de gevoelige huid. En laat ik dat nou eens hebben! Ik heb deze een tijdje gebruikt en hij werkt nogsteeds heel erg goed! Mijn huid word er heel lekker gevoed door.
Dan mijn favoriete foundation. De meeste foundations van Essence vond ik niet erg fijn. Maar deze daarentegen is geweldig! Hij is maar in 1 kleur verkrijgbaar. Deze is misschien net iets donkerder dan mijn eigen huid, maar het valt niet heel erg op.  Deze foundation blijft redelijk goed zitten en verbergt ook goed mijn grote poriën op mijn neus.
Dit is mijn favoriete mascara. De L'Oréal Paris Miss Manga mascara. Niet erg origineel natuurlijk, maar wel erg fijn. Ik heb van mezelf al vrij lange wimpers, maar deze mascara maakt ze nog extra lang. Erg fijn!
Dan mijn favoriete oogschaduw. Dit is het Make-up Academy Undressed pallete. Dit is een dupe van het Naked 1 pallete. Ik ga hier niet teveel over vertellen, want ik ga er nog een review over schrijven. 
Dit is de rest van mijn dagelijkse gezichtsmake-up. Linksboven: Catrice Multi Colour compact powder, rechtsboven: MUA Mosaic Bronzer, linksonder: Essence Loce Letters highlighter, rechtsonder: Essence Silky Touch blush
Na de foundation breng ik deze poeder aan. Deze poeder maakt mijn gezicht mooi mat en vlekt niet. Hij is perfect voor mijn huid. 
Daarna breng ik deze blush aan. Dit is de kleur 10 Adorable. Dit is een hele mooie lichte kleur. 
Daarna nog shapen met deze Bronzer en een beetje over mijn wangen. Dit geeft je een hele mooie glow. 
Als laatste deze highlighter. Dit is een mooie shimmering highlighter. Maar je moet er niet teveel van gebruiken, want dan krijg je zo'n discobal effect. 

Wat zijn jullie favorieten? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten