dinsdag 17 juni 2014

L'oreal Paris Miss Manga

Mascara is een echt must have in mijn beauty routine. Zonder mascara ga ik echt niet de deur uit. En niet omdat mijn wimpers niet lang zijn, maar omdat mascara gewoon een extra mooi effect geeft. Ik heb van mezelf al vrij lange wimpers, maar ik wilde ze toch nog langer. En daarom wilde ik de Miss Manga mascara uitproberen.

Dit is hoe de mascara eruit ziet. Een hele mooie verpakking. Zwart en roze passen altijd bij elkaar! De verpakking is niet te druk en het lettertype is prachtig.
Zo ziet het borsteltje eruit. Een simpel borsteltje zou je denken, maar als je goed kijkt zie je dat hij kan draaien. Onder het borsteltje zit een soort scharnier waardoor het borsteltje 360 graden kan draaien. Het borsteltje zelf is niet te groot en niet te klein. Heel erg fijn.
Dan nu de resultaten van de mascara.
Dit is mijn oog zonder mascara en eyeliner. Zoals je ziet zijn mijn wimpers al redelijk lang.

 Hier zie je het nog beter.
Dit is mijn oog met de mascara en eyeliner. Mijn wimpers zijn echt heel erg lang!
Als ik omhoog kijk raken mijn wimpers bijna mijn wenkbrauwen. Beetje overdreven natuurlijk, maar goed. 

Ik vind deze mascara heel erg fijn. Ik zou hem zeker aanraden.

Je kunt deze mascara bij vrijwel elke drogist kopen voor €14,49

Geen opmerkingen:

Een reactie posten