donderdag 17 april 2014

Catrice Ultimate Colour Lipsticks

Mooie lipsticks zijn een must bij vrouwen, en daarom ga ik jullie vandaag laten zien wat ik vind van de Catrice Ultimate Colour Lipsticks. Ik heb hiervan 2 kleuren in bezit, maar er zijn er in totaal 16. Kijk mee naar mijn mening!


Zo zien de lipsticks eruit. Niet heel goedkoop, maar ook niet al te duur. 
Dit zijn de 2 kleuren die ik heb. Links zie je 050 Princess Peach en rechts zie je 210 Pinkadilly Circus.
Swatches
050 Princess Peach, 210 Pinkadilly Circus
Zoals je misschien ziet zijn de lipsticks erg creamy. Persoonlijk vind ik dat heel erg fijn, want mijn lippen zijn altijd heel erg droog.
Ik ben niet heel erg slim geweest, want ik heb deze lipsticks al een tijdje en heb ze dus ook al gebruikt. Bij de rechter heb ik perongeluk een keer de dop erop gedaan terwijl ik de lipstick nog niet naar beneden had gedraaid. De lipsticks zijn schuin afgesneden en dat is heel erg fijn om precies aan te brengen.
Dit zijn mijn lippen zonder iets erop. Zien jullie hoe droog ze zijn?
Dit zijn mijn lippen met 050 Princess Peach erop. Dit is een kleur die niet zo veel opvalt. Perfect voor naar school of werk bijvoorbeeld. 
Dit zijn mijn lippen met 210 Pinkadilly Circus erop. Dit is een iets meer opvallende kleur. Ik zou dit niet naar school of werk dragen, maar naar een feestje

Ik vind deze lipsticks heel erg fijn. Ik ga er zeker weten meer van kopen!
Deze lipsticks kosten €3,99
Wat is jullie favoriete lipstick?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten