zondag 2 maart 2014

Rimmel Apocolips review + tips


Ik ben gek op lipproducten, en dan vooral producten die mijn lippen niet nog meer uitdrogen. Rimmel heeft daarom de Apocolips lijn uitgebracht. Lees snel verder voor mijn review.



Ik heb helaas maar 3 kleuren in bezit, Apocoliptic, Stellar en Celestial. Mede omdat ze erg duur zijn. Hier zijn de swatches:


Celestial

Stellar

Apocoliptic

Ik vind alle 3 de kleuren erg mooi. Maar als ik moest kiezen welke ik elke dag zou kunnen dragen, zou het Celestial zijn. Deze is niet te fel maar ook niet te nude. Hij geeft je lippen een mooie, natuurlijke roze kleur. 
Ik hou er niet zo van als het heel erg opvalt, omdat ik verder niet erg heftige make-up op heb. 
Ze blijven erg goed zitten en worden niet korrelig.

Tips zodat je lippenstift de hele dag blijft zitten:
1. Breng eerst poeder aan op je lippen. Breng daarna je lippenstift aan. Dep af. Breng nu nog een laagje poeder aan. Je lippenstift word hierdoor wel mat. (Hierbij is het belangrijk dat je lippen niet droog zijn, maar ook geen dikke laag lippenbalsem bevatten).

2. Breng je lippenstift op de normale manier aan. Laat de lippenstift intrekken. Breng daarna een laagje Top Coat stick aan (ik gebruik die van de Etos) of een laagje transparante gloss. Doe dit een paar keer door de dag heen en je lippenstift blijft veel beter zitten.

3. Omlijn je lippen eerst met lipliner in dezelfde kleur als je lippenstift. Vul nu de rest van je lippen met lippenstift (het liefst met een kwastje).Leg nu een tissue over de rug van je hand en hap erin zodat de overtollige lippenstift eraf gaat. Breng nu een laagje poeder aan en veeg het overtollige poeder weg met een kwast. Breng nu nog een laagje lippenstift aan en hap nog een keer.

Ik hoop dat jullie dit een nuttige review vonden.
Wat is jouw favoriete lipstick of gloss?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten