zondag 22 februari 2015

Senioren kleurboek

Al een tijdje wilde ik dit, een kleurboek voor volwassenen. Maar iedere keer als ik hem wou kopen, kon ik hem niet vinden. Toen ik hem eindelijk vond was ik helemaal blij! Maar toen kon ik niet kiezen welke ik wilde, er waren meerdere soorten. Uiteindelijk heb ik deze gekozen. Dit is het senioren kleurboek, en zorgt ervoor dat je lekker ontspant. Lees snel verder als je wilt weten wat ik ervan vindt.


Dit zie je op de eerste bladzijde. Hier staat een uitleg over hoe je het boek kunt gebruiken.De ene methode is dat je vooraan begint en door het boek heen werkt. De andere laat je zelf kiezen welke je wilt inkleuren en zorgt daardoor voor pure ontspanning. Ik heb gekozen voor de tweede methode, want ik vindt niet alle tekeningen in het boek even leuk. 
Met deze tekening begon ik. Dit is toevallig wel de eerste bladzijde, maar ik vond deze er leuk uitzien. Al snel kwam ik erachter dat hij eigenlijk helemaal niet zo leuk was. Ik vindt hem iets te simpel, met te grote vlakken. Hier kan je je inspiratie niet in kwijt. Je kleurt de banaan geel, de appel rood of groen en de aardbei rood. Natuurlijk kan je ze hele andere kleuren geven, maar daar houd ik niet zo van. 
Deze tekening vond ik dus al veel leuker. Ik heb geprobeerd er een systeem in te krijgen, maar dat ging al snel weg. De ruitjes heb ik wel veel dezelfde kleuren gegeven. 
Daarna begon ik aan deze tekening, maar die verveelde al snel. Weer te grote vlakken, en weinig verandering.

Deze vindt ik dan wel weer heel erg leuk! Deze is toch ontzettend schattig? De felrode stippen en randen heb ik met een rode balpen ingekleurd, wat wel erg veel werk was, maar het wel waard. Ik wil meer van deze schattige tekeningen!
Hier een paar random tekeningen die ik nog niet ingekleurd heb:
 Weer zo schattig!



Deze twee met de dieren lijken me heel erg lastig!

Ik vindt dit boek heel erg leuk, vooral de schattige tekeningen. Sommige zijn lastig, maar daarom wel een hele leuke uitdaging. Dit boek kan je voor €8,99 kopen bij o.a. de Bruna.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten