vrijdag 6 februari 2015

Therme Lomi Lomi Body Melt

In de winter heeft bijna iedereen wel last van een droge huid. Als kind heb ik erg last gehad van exceem, maar daar heb ik nu gelukkig geen last meer van. Alleen als ik ziek word krijg ik een paar plekjes. Toen ik laatst bij mijn oma was zag ik een grote pot van Therme staan. Dit rook super lekker en werkte heel erg goed. Een paar dagen daarna ben ik naar Kruidvat gegaan om ook zo'n pot te halen.

Toen ik in de winkel stond, stonden er een paar verschillende geuren. Dit is niet de geur die mijn oma had, maar deze is ook heel erg lekker. Hij ruikt naar kokos, dus dit kan in de zomer en in de winter. Dit deed me even denken aan de kokos body butter van The Body Shop. En dat doet me weer denken aan afgelopen zomervakantie. 
Dit staat er op de site van Kruidvat:
'Therme Lomi Lomi Bodymelt is een niet vette bodybalsem en smelt direct onder invloed van de warmte van je huid. De rijke formule bevat voedende kokosnootolie en kalmerende noni-vrucht-extracten. Hierdoor is de balsem ideaal om je huid intensief te verzorgen en een bruine teint te intensiveren'

De Bodymelt doet wat de naam al zegt: hij smelt op je huid door de warmte van je lichaam. Hierdoor trekt hij snel in en de geur blijft de hele dag subtiel hangen. Op de site van Therme staat dat de Bodymelt de bruine teint intensiveert. Dit zou echt heel handig zijn! 

Zo ziet de pot er van binnen uit. Het is niet zo dik als een bodybutter, maar wel dikker als een lotion of normale crème. 
Het zit in een pot van 250 gram, wat best wel groot is! Hier kan ik dus nog wel even mee vooruit. Je ziet hier ook de ingrediënten staan. Ik zie hier niks bijzonders tussen staan.

Ik gebruik het nu een week en het werkt echt heel erg goed, voor €9,09 ben je verzekerd van een goed verzorgde huid. Therme Lomi Lomi Bodymelt is te koop bij drogisterijen, zoals Kruidvat en Etos.  








Geen opmerkingen:

Een reactie posten