maandag 11 augustus 2014

Mijn Essence nagellak stash

Hoi, vandaag laat ik jullie mijn Essence nagellak stash zien. Zelf ben ik gek op stash artikelen of filmpjes. Ik heb 12 lakjes van Essence en die ga ik jullie vandaag laten zien. 1 ervan is een topcoat en 1 een Tip painter, dus daar heb ik geen swatches van gemaakt. 



Essence colour & go in 115 redvolution
Dit is een hele mooie, klassiek rode kleur. Hij brengt makkelijk aan en dekt in 2 laagjes. 


Essence colour & go in 127 i love bad boys
Dit is een mooie, blauwe kleur met een beetje shimmer er in. Deze heb ik al een tijdje, dus hij was een beetje stroperig. Ik heb er een beetje nagellakremover bij gedaan en toen deed hij het weer prima. 

Essence nail art special effect topper in 10 glorious aquarius 
Over die blauwe kleur heb ik op mijn ringvinger deze glitter top coat gedaan. Hij heeft redelijk fijne glitters en is mooi blauw.

Essence colour & go in 32 gold rush
Dit is een goude kleur. Ook hier zit weer een mooie shimmer in. Hoe schattig waren de oude essence lakjes? 

Essence me & my ice cream in 02 always in my mint
Sorry, de volgende 3 zijn een beetje wazig. Ik kwam hier pas achter toen ik de foto's aan het inladen was. 
Dit is een mint groene kleur. Het is een hele lichte kleur, dus soms lijkt hij wit. Dit vind ik erg jammer, want daardoor heb ik hem bijna nooit op


Ook deze is weer wazig. Dit is een oranje/roze kleur. Ook deze is weer te licht. Jammer!

Essence colour & go in 102 sparkling water lily
Ik had een keer aan m'n moeder gevraagd of ze witte nagellak wilde halen, en ze kwam thuis met dit. Ik bedoelde gewone witte nagellak, maar goed. Dit is een witte nagellak met een shimmer er in. Ik heb hem nog nooit gedragen, haha.

Essence cookies & cream in 02 yummy, yummy!
Dit is een glanzende bruine kleur. Ik vind alleen het potje al heel schattig!

Essence colour & go in 154 pink & proud
Hier snap ik de naam niet helemaal. De kleur is namelijk helemaal niet roze! Verder is het wel een hele mooie paarse kleur met een shimmer erin. 

Essence Twilight breaking dawn part 2 in 02 alice had a vision - again
Dit is een hele donker paarse kleur met kleine glittertjes erin. Voor nu is hij veel te donker, maar voor de herfst kan het heel mooi zijn. Hij dekt in 2 laagjes.

Essense tip painter in 01 pure white
Essence colour & go in 101 absolute pure
Dit zijn de 2 lakjes waar ik geen swatches van heb gemaakt. De tip painter gebruikte ik eerst heel vaak, toen ik nog met nail art bezig was. Nu gebruik ik hem nog zelden.
De top coat is wel fijn, maar droogt heel erg langzaam.

Dit was mijn Essence nagellak stash. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Als je nog vragen hebt, kan je ze altijd stellen in de comments. 



3 opmerkingen:

  1. Mooie kleuren! De essence lakjes zijn best wel goed, maar toch heb ik er niet zoveel van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een prachtige collectie heb je <3 De kleur 'I love bad boys' is mijn favoriet!

    Liefs,

    Svenja
    www.lovinglifeiseasy.nl

    BeantwoordenVerwijderen