vrijdag 15 augustus 2014

Mini shoplog Kruidvat

Ik kom regelmatig bij de Kruidvat en omdat ik er werk krijg ik ook nog eens 10% extra korting. Gisteren ben ik even langs de Kruidvat gegaan en heb ik een aantal dingetjes gekocht. Kijk snel verder!


Andrélon droogshampoo langer fris €5,09
Als eerste deze droogshampoo. Eerst kon ik mijn haar om de 4 dagen ongeveer wassen, maar nadat ik op vakantie ben geweest is dat weer minder geworden. Om het toch een beetje te minderen gebruik ik vaak droogshampoo. Ik gebruikte eerst altijd een droogshampoo van Schwarzkopf, maar ik heb veel goede dingen gehoord over deze van Andrélon en wilde hem daarom graag proberen.
Kruidvat neusstrips €1,99
Mijn poriën zijn de laatste tijd erg goed zichtbaar, en het lukt niet om het goed weg te werken. Ik heb eerst een tijdje de neusstrips van Nivea gebruikt, maar dat is alweer heel lang geleden. Met als resultaat dat ze weer groter zijn geworden. Deze zijn een stuk goedkoper, dus deze ga ik proberen.
Catrice Metallure luminizing brozer €4,99
Ik heb hem eindelijk! Heel veel bloggers zijn hier erg enthousiast over, dus wilde ik hem ook graag hebben. Deze kan je denk ik beter gebruiken als highlighter, maar we zullen zien. De verpakking vind ik er trouwens heel mooi uitzien. 
 Nivea sensitive reinigingsdoekjes €4,29
Deze gebruik ik al een tijdje om 's avonds mijn make-up eraf te halen, en het bevalt me goed. De doekjes ruiken lekker, het droogt je huid niet uit en laat je gezicht lekker fris aanvoelen. Deze waren trouwens maar €2,15, want er ging 50% korting vanaf.
Essence liquid ink waterproof €2,59
Deze eyeliner gebruik ik echt al heel erg lang! Hij brengt makkelijk aan en is heel erg waterproof. Mijn oude was wel aan vervanging toe, dus heb ik maar even een nieuwe gekocht.

Dit was de mini shoplog. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Als jullie ergens een review van willen, laat het dan even achter bij de comments.

Liefs,
Sharon





Geen opmerkingen:

Een reactie posten