vrijdag 28 november 2014

Burt's Bees beeswax lipbalm

Ik heb al veel reviews gelezen van dit merk, maar ik heb het nog nooit zelf mogen testen. Ik heb 1 product ontvangen en voor jullie getest. De producten van dit merk zijn volledig natuurlijk en hebben dus een heerlijke natuurlijke geur. Ik heb voor jullie de Beeswax Lipbalm getest. Kijk snel verder wat ik ervan vindt!


Zo ziet de lipbalm eruit als je hem uit het doosje haalt. Het is iets anders dan normale lipbalms. Hier moet je aan het wieltje onderaan draaien, dat is niet bij alle lipbalms. De uitstraling doet me heel erg denken aan bijen, wat dus ook de bedoeling is. Ook zie je al aan de verpakking dat het van natuurlijke producten gemaakt is. 

Dit zijn de ingedrienten:

Ingredients: Tube: cera alba (beeswax, cire d'abeille), cocos nucifera (coconut) oil,
 helianthus annuus (sunflower) seed oil, mentha piperita (peppermint) oil, lanolin,
 tocopherol, rosmarinus officinalis (rosemary) leaf extract, glycine soja (soybean) oil,
 canola oil (huile de colza), limonene


Hier staan inderdaad alleen natuurlijke producten in!

Zo ziet de lipbalm eruit als je de dop eraf haalt. Een transparante wax. Je merkt dat het een wax is, en niet zomaar een balsem. Als je hem op je lippen smeert ruik je de heerlijke pepermunt geur. Dit zie je ook in de ingrediĆ«nten staan. Je voelt gelijk dat het een beetje gaat branden, niet op een vervelende manier, maar je merkt dat het goed werkt. Je blijft deze geur ook ruiken als je het al een tijdje op hebt. 

Ik ben heel erg blij met dit product. Vooral in de winter is dit echt heerlijk voor mijn droge lippen. Hij verzorgt je lippen goed en heeft een lekkere geur. 

Burt's Bees is te koop bij o.a. Douglas, maar binnenkort ook bij de 500 grootste Kruidvat filialen en alle Trekpleister filialen. Dit product kost €3,95

Geen opmerkingen:

Een reactie posten