donderdag 2 oktober 2014

Kruidvat reinigende neusstrips

Ik gebruikte eerst eigenlijk nooit neusstrips, maar de laatste tijd begon je steeds meer mijn poriën te zien op mijn neus. Ik besloot om eens neusstrips te proberen. Ik ging voor de Kruidvat eigenmerk strips. Voor de eerste keer wil ik niet gelijk hele dure kopen. Deze strips kosten €1,99. Dit is een prima prijs voor neusstrips. Nu dus maar hopen dat ze ook goed werken.
Het doosje vind ik er een beetje saai uitzien. Kruidvat laat haar verpakkingen er wel steeds beter uitzien, maar dit kan echt nog wel beter. Lees snel verder om te zien wat ik ervan vond!

Als je het doosje openmaakt zitten er 10 van deze 'zakjes' in. Je ziet er hier nog maar 7 liggen, want ik had er al 3 gebruikt. De zakjes zijn makkelijk open te scheuren.
Dit zit er in het zakje. Een hele normale neusstrip. Hier hebben ze niks speciaals mee gedaan. De vorm was wel heel fijn. Het paste precies, en sloot goed aan aan alle kanten.
Op de achterkant staan nog de gebruiksaanwijzingen. Het is heel makkelijk:
  • Je reinigt je huid
  • Je maakt je neus nat
  • Je plakt de strip erop
  • Laat de strips 10 - 15 minuten opdrogen
  • Je trekt de strip eraf
Nu trekt de strip alle inhoud uit je poriën mee. De poriën van je neus zijn vaak wat groter dan de rest en daar gaat dus ook wat meer vuil in zitten. Je neus bevindt zich in de T-zone, die dus al wat vetter is. Hierdoor krijg je eerder puistjes op je neus. Bij mij is het volgens mij omgedraaid, want mijn neus en voorhoofd zijn juist altijd heel erg droog en de rest iets vetter. Ik krijg daarom ook meer puistjes op mijn wangen en kin. 

Op de achterkant staan ook nog een paar waarschuwingen. Zo moet je de strips niet gebruiken bij huidproblemen, moet je uitkijken met overgevoeligheid, moet je ze niet te vaak gebruiken en kan je de strip nog een beetje nat maken als hij er niet goed af gaat. Simpeler kan het niet!

Bij mij deed het eraf trekken een beetje pijn, dus heb ik het wat vochtig gemaakt. Of dit heel slim is weet ik niet, want volgens mij gaat de kracht dan verloren. Maar daar zijn de meningen over verdeeld. De strip deed wel heel erg goed zijn werk. Je zag echt wat hij eruit getrokken had en je neus voelde gelijk lekker zacht aan. 

Gebruik jij vaak neusstrips?







Geen opmerkingen:

Een reactie posten