dinsdag 26 augustus 2014

What's on my iPhone?


Vandaag laat ik jullie zien wat er op mijn iPhone staat. Ik heb een witte iPhone 4s en ik ben er heel erg blij mee! Hierboven zie je een mijn achtergrond. Ik heb trouwens van alle mapjes screenshots gemaakt, want mijn camera kon niet goed scherpstellen op mijn telefoon. Lees snel verder!



Laat ik beginnen met de apps die niet in mapjes staan. Als eerste heb ik App van de dag. Dit is een app die je elke dag de mogelijkheid geeft om een betaalde app gratis te downloaden. Vaak zijn dit spelletjes of apps waar je weinig aan hebt, maar toch is het heel erg leuk.
Dan heb ik Buienalarm. Dit geeft heel precies aan wanneer en hoe hard het gaat regenen. Heel erg handig als je ergens naartoe moet!
Verder heb ik nog instellingen en Whatsapp, maar die spreken voorzich. 
Als laatste op dit scherm heb ik Dreamdays Lite. Dit is een app die afteld tot een bepaalde datum. Bijvoorbeeld tot je verjaardag. 
Op het andere scherm heb ik geen mapjes staan. Als eerste heb ik Period Diary. Deze app houd bij wanneer je weer ongesteld moet worden. 
Verder heb ik nog 2 snelkoppelingen van Teskuh en Beautygloss, wat ik eigenlijk nooit gebruik. 
Ook heb ik de app van Miniinthebox.com. Hier staan ontzettend veel leuke dingen op, van telefoon hoesjes tot make-up. 
Dan heb ik nog We Heart It. Hier zie je veel mooie foto's die je op kan slaan. 
Als laatste heb ik een Horoscoop app. Ik begin echt een beetje te geloven hierin!
Terug naar het eerste scherm. Dit is het eerste mapje. Hierin staan Facebook, Twitter, Instagram en Snapchat. Dit hoef ik verder niet uit te leggen, denk ik.


In het tweede mapje staan de standaard apps, zoals de agenda en de wekker. Deze 2 gebruik ik regelmatig.
In het derde mapje staan de Appstore, iTunes store en Game Center. Hiervan gebruik ik alleen de App Store.
Het vierde mapje bestaat uit foto & video apps. Video's gebruik ik nooit, maar foto's wel regelmatig. Powercam snap ik niet helemaal, dus dat gebruik ik ook niet. 
In dit mapje staan dingen die eigenlijk niks met onderwijs te maken hebben. Eerst had ik hier de Magister app in staan, maar dat heb ik nu niet meer nodig. Met Dropbox kan je foto's en bestanden makkelijk overzetten van en naar je computer. 
Met Kobo lees ik vaak boeken. Ik heb op mijn laptop een programma (betaald) waarmee ik boeken, films en muziek kan downloaden en dat zet ik over op mijn telefoon en tablet. 
Ik heb 6 games op mijn telefoon staan. Ik speel niet vaak spelletjes, maar als ik me verveel speel ik vaak Benji Bananas. Ook aan Candy Crush ben ik een tijdje verslaafd geweest. 
In dit mapje staan dingen die gewoon handig zijn. Ik weet eigenlijk niet waarom Netflix ertussen staat, haha. Met de T-Mobile app kan ik mijn verbruik makkelijk bijhouden en met de ING app kan ik zien hoeveel geld ik nog heb.
Eigenlijk is het logischer als Netflix hierbij zou staan, maar goed. Bloglovin kennen jullie denk ik allemaal wel, maar dat is een app waarmee je blogs kan volgen en dus niks mist. Timehop is heel leuk. Je kan hiermee zien wat je op dezelfde dag een aantal jaar geleden op social media hebt gezet. Vaak is het niet heel bijzonder, maar het is toch leuk om terug te lezen.
Hier zijn al mijn muziek apps. Spotify gebruik ik vaak op standaard afspeellijsten te luisteren en Shazam kan je gebruiken als je niet weet hoe een liedje heet, je kan de app het liedje laten luisteren en als hij het herkent zie je de titel. 
Hier zijn mijn mail apps. De standaar mail app gebruik ik niet, maar Cloudmagic gebruik ik voor mijn Hotmail en Gmail.
Dit is het laatste mapje. Hier staan mijn notities apps. Evernote is heel handig voor op school, je kan notities maken en als je het programma ook op je laptop download kan je het synchroniseren. Zo heb je alles netjes bij elkaar.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien wat ik op mijn iPhone heb staan. Als jullie nog leuke apps weten, laat het dan achter bij de comments. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten