zondag 24 augustus 2014

Lipstick stash

Hoi, vandaag laat ik jullie mijn lipstick/lipgloss stash zien. Door familieomstandigheden heb ik een tijdje geen artikelen meer gemaakt, maar daar komt snel verandering in. Ik heb niet zo heel veel producten, maar ik koop er steeds meer bij. Lees snel verder voor mijn stash.

Laten we beginnen met de lipsticks. Ik heb er 2 van Catrice en 1 van Essence. Ik ga de kleuren niet reviewen, ik laat alleen zien welke ik heb. Van links naar rechts: 050 Princess Peach - 210 Pinkadilly Circus - 07 Natural Beauty
De kleuren op mijn arm. Weer dezelfde volgorde.
3 Apocalips van Rimmel. Van boven naar onder: 303 Apocaliptic - 101 Celestial - 501 Stellar
De kleuren op mijn arm. Van boven naar onder: 303 Apocaliptic - 501 Stellar - 101 Celestial

Dan nog 1 lip smoother en 1 lipgloss. De lip smoother is van catrice en de lipgloss van Essence. 
Boven: Catrice lip smoother in 030 Cake pop
Onder: Essence lipgloss in 03 Nude kiss
Ik heb nog 1 vloeibare lipstick van Maybeline. 
Dit is 444 Cosmic Coral.

 Als laatste heb ik nog een lip stain van NYC. 
Dit is 503 Unstoppable Red

En dit was mijn lipstick stash. Mijn favoriet is Celestial van Rimmel. Wat lijkt jou de mooiste kleur?






1 opmerking: